Často kladené otázky

Kto sa veľa pýta, veľa sa dozvie.

1. Všeobecné otázky o nákupe v Liptovare

Kam rozvážame?

My osobne pivá a pivovice rozvážame v týchto mestách a okolí: Banská Bystrica, Bratislava, Hlohovec, Martin, Nitra, Piešťany, Považská Bystrica, Púchov, Ružomberok, Trenčín, Trnava, Zvolen, Žilina. Pre ostatné mestá v Slovenskej republike využívame kuriérske služby, ale len na rozvoz merchu. Pivo do iných regiónov zatiaľ nerozvážame, pretože naše pivá sú nefiltrované a nepasterizované a dlhá cesta a skladovanie v teple by túto cestu neprežili.

Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?

Áno, ale len merch. Máme však k tomu niekoľko upozornení: vybavovanie takejto objednávky sa môže trochu predĺžiť, najmä kvôli dlhším dodacím dobám kuriérskej služby pre zásielky do zahraničia. Taktiež treba počítať s vyšším poštovným, ktoré je vám účtované vždy podľa aktuálneho cenníka kuriérskej služby. Spôsoby platby sú taktiež obmedzené: na dobierku tovar posielame len do Českej republiky, pre iné zahraničné objednávky odporúčame spôsob platby on-line úhradu kartami VISA, MasterCard, pri ktorých ti okrem samotného poštovného nevznikajú žiadne ďalšie náklady. Poštovné sa odvíja od váhy balíka, tu nájdeš orientačné ceny poštovného do zahraničia.

Čo znamená, keď je pri pive uvedené, že je vypredané?

Naše pivo je nepasterizované a nefiltrované, a preto je vždy čerstvé. Z tohto dôvodu nie vždy máme všetky navarené. Ak je pri produkte uvedené, že pivo je vypredané to znamená, že momentálne ti ho
nevieme doručiť, pretože ho nemáme navarené. Je možné, že o pár týždňov ho navaríme. Niektoré pivá sú sezónne a varíme ich len v určitú dobu v roku. Ak sa chceš opýtať na konkrétny typ, napíš
nám alebo zatelefonuj a radi ti dáme blišie informácie o dostupnosti jednotlivých druhov.

Už som vytvoril objednávku, avšak teraz som objavil ešte jeden produkt, ktorý by som k nej chcel doplniť. Je to možné?

Samozrejme. Napíšte nám názov produktu a číslo vašej objednávky, ku ktorej si prajete doplniť produkt, na objednavky@liptovar.sk. A ak vďaka tomu celková hodnota vašej objednávky prekročí
hranicu na získanie bezplatného poštovného, budete ho mať, pochopiteľne, zadarmo. (Pozrite si podmienky poštovného).

Čo je darčeková poukážka? Ako je možné ju získať?

Darčeková poukážka je kód, po zadaní ktorého je na online objednávku uplatnená zľava vo výške sumy poukážky. Darčekové poukážky je možné aj kúpiť.

Môžem darčekovú poukážku uplatniť aj pri nákupe v pivovare?

Áno, väčšinu. Využitie niektorých poukážok je však obmedzené pre využitie iba pri internetovej objednávke. Ak by si chcel svoju poukážku využiť pri nákupe v našom pivovare, môžeš si to pre istotu
u nás vopred potvrdiť.

Uvádzate ceny vrátane DPH?

Áno. Všetky ceny uvedené na stránke maloobchodu sú vrátane príslušnej DPH (20 %, ak nie je na faktúre uvedené inak).
Pre veľkoobchodných odberateľov sa cena uvádza bez DPH. Sme platcovia DPH.

Čo je „wishlist“?

Wishlist (čítaj „višlist“) je anglické slovo, ktoré vo voľnom preklade znamená „zoznam tajných želaní”.
Je to služba určená naším zaregistrovaným zákazníkom. Jednoduchým kliknutím si doň môžeš
ukladať produkty, ktoré ťa zaujali a ktoré by si si možno v budúcnosti chcel kúpiť. Alebo si počas roka
zaznačuješ produkty, ktoré by mohli byť skvelým darčekom pod stromček či na narodeniny. Je to na
tebe. Produkty z wishlistu môžeš kedykoľvek presunúť do nákupného košíka a ihneď si ich objednať.

Nedarí sa mi prihlásiť. Čo mám robiť?

V prvom rade je potrebné, aby si u nás mal vytvorené konto (registráciu). Pre správne fungovanie nášho obchodu je tiež treba mať povolené cookies. Ak si zabudol svoje heslo, môžeš si ho nechať
poslať na svoju e-mailovú adresu. A ak už nič z toho nepomôže, stále sme tu pre teba na adrese liptovar@liptovar.sk.

Potvrď, že si už mal 18 rokov.

Ak nie, vráť sa, keď ich budeš chcieť niečím zapiť.

preloader